Jordan po letu 2000

2000

To leto je Jordan na norveškem in britanskem trgu predstavil novo ščetko za pomivanje posode »Trend«.

Ščetka je bila za podjetje prelomna z več vidikov, saj so velik poudarek namenili dizajnu, barvi in kakovosti izdelka. Proizvodnja zobnih ščetk se je iz Osla preselila v tovarno v Flisi.

2001

Jordan je prevzel angleškega proizvajalca orodja za barvanje Hamilton Acorn Ltd.

Na trgu je predstavil zobno ščetko T42, ki je postala Jordanov glavni model in v hipu osvojila kupce. Ščetka T42 je nadomestila prejšnji daljši model zobne ščetke T4, ki je prišel na trg leta 1974.

2002

Trg je izvrstno sprejel krpe iz mikrovlaken.

Za te krpe je bilo podjetje nagrajeno s svetovno nagrado za pakiranje in nagrado za odličnost oblikovanja.

2003

Do leta 2003 je imel Jordan dva proizvodna obrata zobnih ščetk, Wisdom v Veliki Britaniji in tovarno Jordan v Flisi.

Obe tovarni sta imeli dovolj zmogljivosti, da izpolnita letno povpraševanje po zobnih ščetkah za celotno poslovno skupino. Tisto leto se je celotna proizvodnja zobnih ščetk preselila iz Norveške v tovarno Wisdom v Angliji. Ne glede na to je proizvodni obrat v Flisi ostal med vodilnimi tovarnami zobotrebcev na svetu, danes pa izdeluje tudi gospodinjske krtače in ščetke za norveški trg.

2004

Proizvodnja zobnih ščetk na Norveškem se je končala, na trg pa so dali linijo otroških zobnih ščetk »StepByStep«.

2005

Na mednarodnem trgu se je konkurenca zelo zaostrila, zlasti v panogi zobnih ščetk. Nekaj svetovnih proizvajalcev je svoje proizvodne obrate preselilo na Daljni vzhod in si s tem zmanjšalo proizvodne stroške.

Tudi Jordan je svojo proizvodnjo zobnih ščetk preselil iz tovarne Wisdom v Azijo, da bi lahko ostal konkurenčen.

2006

Na trg sta prišli zobni ščetki »Clean Between« in »Jordan GO«.

2007

Podjetje je predstavilo svojo novo zobno ščetko »Jordan Individual«, ki je hitro postala najbolje prodajana zobna ščetka na skandinavskem polotoku.

Na voljo je bila z različnimi dizajni, da so si kupci lahko izbrali ščetko po svojem okusu. Nove serije čopičev »Basic«, »Perfect« in »Ultimate« so se izvrstno prodajale. Generalni direktor podjetja Jordan AS je postal Per-Arnfinn Brekke, po ustanovitelju Wilhelmu Jordanu že šesti vodja podjetja.

2009

Po uspešni vzpostavitvi proizvodnje zobnih ščetk v Aziji se je Jordan odločil, da svoj delež v podjetju Wisdom odproda.

Na trgu so predstavili novo pakiranje zobotrebcev, z novimi privlačnimi dizajni.

2010

Jordan se razdeli na dva sektorja, »Osebna nega in gospodinjstvo« ter »Vzdrževanje doma«.

Sektor »Osebna nega in gospodinjstvo« skrbi za izdelke za nego ustne votline, ki se prodajajo na drobno in v lekarnah, ter za gospodinjska čistila, ki se prodajajo v drogerijah. Sektor »Vzdrževanje doma« pa skrbi za pripomočke za barvanje in čistila, ki se prodajajo po profesionalnih prodajnih poteh in v hobi programih. Predstavili so tudi kolekcijo za dom – popolnoma novo kuhinjsko kolekcijo s ščetko za pomivanje posode, čistilno krpico in kuhinjsko krpo z enakim dizajnom. Trgu so uspešno predstavili ustni vodici »Fresh Mouthrinse« in »Protect Fluoride Rinse«. Oba izdelka ne vsebujeta alkohola in zagotavljata dolgotrajen svež zadah ter zaščito s fluorom.

2011

Ponovna uvedba otroške zobne ščetke »StepByStep«.

Zobne ščetke »StepByStep« so dobile nagrado za odličen dizajn. Trgu so predstavili ustno vodico »MultiAction«. Ta omogoča popolno zaščito, saj opravlja trojno nalogo: preprečuje nastajanje zobnega kamna, krepi zobe in pripomore k zdravim dlesnim. Oblikovali so linijo zobnih nitk za svetovni trg. Celotno proizvodnjo v Flisi so zaprli in odselili iz Norveške. Ker je med vodilnimi svetovnimi proizvajalci zobotrebcev, se proizvodnja teh tam nadaljuje.

2000

To leto je Jordan na norveškem in britanskem trgu predstavil novo ščetko za pomivanje posode »Trend«.

Ščetka je bila za podjetje prelomna z več vidikov, saj so velik poudarek namenili dizajnu, barvi in kakovosti izdelka. Proizvodnja zobnih ščetk se je iz Osla preselila v tovarno v Flisi.

2001

Jordan je prevzel angleškega proizvajalca orodja za barvanje Hamilton Acorn Ltd.

Na trgu je predstavil zobno ščetko T42, ki je postala Jordanov glavni model in v hipu osvojila kupce. Ščetka T42 je nadomestila prejšnji daljši model zobne ščetke T4, ki je prišel na trg leta 1974.

2002

Trg je izvrstno sprejel krpe iz mikrovlaken.

Za te krpe je bilo podjetje nagrajeno s svetovno nagrado za pakiranje in nagrado za odličnost oblikovanja.

2003

Do leta 2003 je imel Jordan dva proizvodna obrata zobnih ščetk, Wisdom v Veliki Britaniji in tovarno Jordan v Flisi.

Obe tovarni sta imeli dovolj zmogljivosti, da izpolnita letno povpraševanje po zobnih ščetkah za celotno poslovno skupino. Tisto leto se je celotna proizvodnja zobnih ščetk preselila iz Norveške v tovarno Wisdom v Angliji. Ne glede na to je proizvodni obrat v Flisi ostal med vodilnimi tovarnami zobotrebcev na svetu, danes pa izdeluje tudi gospodinjske krtače in ščetke za norveški trg.

2004

Proizvodnja zobnih ščetk na Norveškem se je končala, na trg pa so dali linijo otroških zobnih ščetk »StepByStep«.

2005

Na mednarodnem trgu se je konkurenca zelo zaostrila, zlasti v panogi zobnih ščetk. Nekaj svetovnih proizvajalcev je svoje proizvodne obrate preselilo na Daljni vzhod in si s tem zmanjšalo proizvodne stroške.

Tudi Jordan je svojo proizvodnjo zobnih ščetk preselil iz tovarne Wisdom v Azijo, da bi lahko ostal konkurenčen.

2006

Na trg sta prišli zobni ščetki »Clean Between« in »Jordan GO«.

2007

Podjetje je predstavilo svojo novo zobno ščetko »Jordan Individual«, ki je hitro postala najbolje prodajana zobna ščetka na skandinavskem polotoku.

Na voljo je bila z različnimi dizajni, da so si kupci lahko izbrali ščetko po svojem okusu. Nove serije čopičev »Basic«, »Perfect« in »Ultimate« so se izvrstno prodajale. Generalni direktor podjetja Jordan AS je postal Per-Arnfinn Brekke, po ustanovitelju Wilhelmu Jordanu že šesti vodja podjetja.

2009

Po uspešni vzpostavitvi proizvodnje zobnih ščetk v Aziji se je Jordan odločil, da svoj delež v podjetju Wisdom odproda.

Na trgu so predstavili novo pakiranje zobotrebcev, z novimi privlačnimi dizajni.

2010

Jordan se razdeli na dva sektorja, »Osebna nega in gospodinjstvo« ter »Vzdrževanje doma«.

Sektor »Osebna nega in gospodinjstvo« skrbi za izdelke za nego ustne votline, ki se prodajajo na drobno in v lekarnah, ter za gospodinjska čistila, ki se prodajajo v drogerijah. Sektor »Vzdrževanje doma« pa skrbi za pripomočke za barvanje in čistila, ki se prodajajo po profesionalnih prodajnih poteh in v hobi programih. Predstavili so tudi kolekcijo za dom – popolnoma novo kuhinjsko kolekcijo s ščetko za pomivanje posode, čistilno krpico in kuhinjsko krpo z enakim dizajnom. Trgu so uspešno predstavili ustni vodici »Fresh Mouthrinse« in »Protect Fluoride Rinse«. Oba izdelka ne vsebujeta alkohola in zagotavljata dolgotrajen svež zadah ter zaščito s fluorom.

2011

Ponovna uvedba otroške zobne ščetke »StepByStep«.

Zobne ščetke »StepByStep« so dobile nagrado za odličen dizajn. Trgu so predstavili ustno vodico »MultiAction«. Ta omogoča popolno zaščito, saj opravlja trojno nalogo: preprečuje nastajanje zobnega kamna, krepi zobe in pripomore k zdravim dlesnim. Oblikovali so linijo zobnih nitk za svetovni trg. Celotno proizvodnjo v Flisi so zaprli in odselili iz Norveške. Ker je med vodilnimi svetovnimi proizvajalci zobotrebcev, se proizvodnja teh tam nadaljuje.